سبد خرید 0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

سوالات متداول

1- آیا پرداخت در سایت امن است؟

بله تمامی درگاه های متصل به سایت به سامانه پرداخت شاپرک که متصل به شبکه بانکی کشور است صورت می گیرد و در حال حاضر این روش پرداخت در تمامی سایت هایی که قابلیت پرداخت آنلاین را دارند انجام می شود.

2- آیا امکان خرید حضوری هم وجود دارد؟

بله فروشگاه ما در شهر مشهد واقع شده است و اگر تمایل دارید می توانید با مراجعه حضوری به فروشگاه در ساعات کاری خرید خودتون رو انجام بدهید.

3- آیا امکان مرجوع کردن کالا وجود دارد؟

با توجه به اینکه اکثر محصولات ارائه شده در سایت مصرفی می باشند و با توجه به رعایت حقوق مصرف کننده، متاسفانه امکان مرجوعی در شرایط فعلی وجود ندارد. اما شما عزیزان به وسیله ارتباط برقرار کردن با همکاران ما می تواند قبل از خرید در مورد محصول مورد نظر خود مشاوره کنید تا انتخابی دقیق و متناسب داشته باشید.

4- مدت زمان ارسال و دریافت کالا چقدر است؟

همکاران ما به محض نهایی شدن پرداخت شما، سفارشتون رو بسته می کنند و در صبح روز بعد در مسیر ارسال قرار می دهند. بسته به مسافت و مقصد شما و با توجه به قوانین و مقررات شرکت های ارسال کالا این زمان می تونه از 1 روز تا یک هفته باشه. شما همچنین با در اختیار داشتن کد پیگیری مرسوله می تونید از سایت شرکت پست جمهوری اسلامی ایران و یا شرکت مورد نظر کالای خودتون رو رهیابی کنید

5- در صورت دریافت کالا به صورت خراب چه کنیم؟

همکاران ما در پلاکِ 27 تمامی تلاش خود را می کنند تا کالا به صورت صحیح و سالم بسته بندی و ارسال شود. اما گاهی مرسوله در مسیر ارسال ممکن است دچار شکستگی و یا صدمه شود که مسئولیت این امر به عهده فروشگاه نمی باشد.

6- ساعت پاسخگوی فروشگاه به چه صورت است؟

ساعت پاسخگویی فروشگاه اینترنتی از ساعت 10 صبح الی 14 و در بعد از ظهر از 17 الی 22 می باشد.

برگشت به بالا
حمایت از کالاها و هنرمندان ایرانی
x کارایی بهتر در اپلیکیشن دانلود برنامه