خرید پرده سنتی ریسه ای

خرید پرده ریسه ای سنتی

پرده ریسه ای سنتی

پرده های ریسه ای سنتی، در حقیقت از پشم گوسفند و یا بز و شتر درست می شوند. این پرده های ریسه ای سنتی رنگارنگ، توسط دستان ترکمن های نازنین در شمال کشور بافته می شوند، و می توانند به خانه و محل کار شما زیبایی منحصر به فردی را ارائه کنند.

این پرده ها از ده رشته، به طول دو متر و به صورت جداگانه درست شده اند. در حقیقت شما می توانید با توجه به ابعاد درب ورودی و یا راهروی مورد نظرتان، اقدام به خرید پرده سنتی ریسه ای بزنید، و هر ریسه را به صورت جداگانه و با توجه به اندازه ورودی نصب کنید.

خوشحالی فروشی پلاک 27، مفتخر است که پرده های ریسه ای سنتی را به صورت مستقیم از تولید کننده آن در ترکمن صحرا خریده، و به شما عزیزان ارائه می کند. با در نظر گرفتن سالها تجربه بافندگان این نوع پرده، می توان تضمین داد که جنس این پرده های سنتی درجه یک هست، و همچنین با توجه به اعمال رنگ های ثابت در آن، قابل شستشو نیز می باشند.

خوشحالی فروشی پلاک 27، از سال 1395، در کنار شما عزیزان بوده است و مفتخر است بعد از 7 سال کار مستمر و فروش صنایع دستی هنرمندان کشور، این اعتماد را در بین شما عزیزان و همراهان به وجود آورده است. همچنین مجموعه ما با داشتن نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت و معدن، و همچنین عضویت در اتحادیه کسب و کارهای اینترنتی، دارای درگاه های امن پرداخت الکترونیکی متصل به سیستم بانکی شاپرک می باشد، که این اطمینان را برای شما عزیزان به ارمغان می آورد که آسوده و بدون دغدغه اقدام به خرید پرده ریسه ای سنتی کنید.

برگشت به بالا
حمایت از کالاها و هنرمندان ایرانی
x کارایی بهتر در اپلیکیشن دانلود برنامه