خرید عود دست ساز هندی اصل

خرید عود دست ساز هندی اصل

خرید عود دست ساز هندی اصل

خوشحالی فروشی پلاک 27، از سال 1395 اقدام به واردات انواع عود دست ساز هندی اصل از کشور هند کرده است. در این سال ها هدف اصلی ما فراهم آوردن کلکسیونی کامل از انواع عودهای دست ساز و شرکتی بوده است. در این بین علاقه مندان به رایحه درمانی، یوگا، مدیتیشن و بسیاری از مخاطبین و علاقه مندان دیگر، با خرید عود دست ساز و کلاسیک از ما، به مشتریان ثابت ما تبدیل شده اند.

رایحه درمانی یا همان آروماتراپی از قدیم در بین جوامع شرقی جایگاه ویژه ای داشته است. متخصصان این حوزه از عودهای دست ساز برای تسکین دردها، شفابخشی، رفع مشکلات و استرس های درونی و بسیاری کاربردهای دیگر استفاده می کنند. تیم ما با تحقیق بسیار و استخراج مشخصات هر عود، در این سالها دریافته است که هر عود مختص برطرف کردن و یا ایجاد کدام مورد است، و از همین رو شما عزیزان با تماس با ما و گرفتن مشاوره رایگان، می توانید اقدام به بررسی و خرید عود دست ساز هندی مورد نظر خود کنید.

در اینجا لازم است که به چند مورد از خواص عودهای دست ساز اشاره کنیم:

  • رایحه ای لطیف و ملایم
  • پخش بوی شگفت انگیز در محیط
  • تسکین دهنده و التیام بخش
  • رفع گره ها و مشکلات ذهنی
  • ایجاد خلاقیت و آرامش در فرد
  • بازکردن و پاکسازی چاکراهای فرد
  • ایجاد حس امنیت در محیط

همانطور که گفته شد، رایحه درمانی با عود دست ساز هندی اصل، یکی از بهترین راه و روش ها برای رسیدن به مقصود مورد نظر است. در ایران باستان هم از عودها و یا همان بخورها برای درمان بسیاری از امراض و دردها استفاده می شده است و متاسفانه این علم امروزه کم کاربرد شده است و افراد بسیار کمی به آن توجه می کنند.

زمان های مناسب برای روشن کردن عود دست ساز

معمولا بهترین زمان برای روشن کردن عود دست ساز، زمان بعد از ظهر به بعد می باشد. دلیل این مسئله این هست که انرژی های منفی کیهانی و محیط در زمان های بعد از ظهر و شب، بسیار زیادتر از مواقع دیگر در روز می باشد، و روشن کردن عود و بخور در این زمان ها باعث کاهش و دفع این انرژی های منفی از محیط می شود.

در شب هنگام و درست یک تا دوساعت قبل از خواب می توانید با روشن کردن عود دست ساز در منزل خود از خواص شگفت انگیز این محصولات بیشتر آگاه شوید. پخش رایحه لطیف و ملایم این عودهای دست ساز در محیط، چنان حس آرامش و امنیتی به شما می دهد که در نتیجه خواب بسیار آرامتر و کامل تری خواهید داشت.

مدت زمان سوختن عود دست ساز

معمولا عودهای دست ساز هندی اصل به صورت شاخه ای عرضه می شوند. میانگین زمان سوختن هر شاخه معمولا 45 دقیقه تا یکساعت می باشد. اما توجه کنید که گاه شما نیاز ندارید که تمام یک عود را در یک زمان بسوزانید و بعد از مدت کوتاهی می توانید آن را خاموش کرده و هر موقع تمایل داشتید دوباره آن را روشن کنید.

عودهای مخروطی دست ساز هم معمولا مدت زمان سوخت مشابهی با عودهای شاخه ای دارند، و از این رو تفاوت زیادی بین عودهای مخروطی و یا شاخه ای وجود ندارد.

کدام عود دست ساز برای من مناسب تر است؟

شما عزیزان می توانید با مراجعه به صفحه عود و اسانس در خوشحالی فروشی پلاک 27 و با انتخاب انواع عودهای دست ساز توضیحات مربوط به هر عود را خوانده و با توجه به نیاز خود آن ها را انتخاب کرده و اقدام به خرید عود دست ساز هندی اصل کنید.

خرید عود هفت چاکرا راج

هم چنین با تماس با ما و ارتباط گیری با صفحات شبکه های اجتماعی خوشحالی فروشی پلاک 27، می توانید با کارشناسان خبره ما در امر مشاوره و انتخاب عود مورد نظر خود ارتباط برقرار کنید.

برگشت به بالا
حمایت از کالاها و هنرمندان ایرانی
x کارایی بهتر در اپلیکیشن دانلود برنامه